Jahapp så har man än en gång fallit för grupptrycket och skaffat facebook. Tog låååånnnggg tid men nu så är det gjort ändå, trots att man sagt att man aldrig någonsin skulle göra det. Suck...
Peter är inte glad så facebook tydligen är en sida eller en sak som sparar information om en så som vilka sidor man besöker på internet. Ingen som riktigt vet varför de gör så men det är tydligen något de gör och han vill inte att de ska se när han besöker alla sina konstiga porrsidor =) Själv har jag ju inget att dölja.
Nej måste gå och klä på mig nu.. ska åka och hämta bilen från verkstan. Japp den är där igen... service denna gång samt lagning av bagageluckan. Måste in med den i morgon också då det var en del som var trasig vid leveransen i dag av reservdelar men det ska tydligen gå fort att fixa. Ska bara gå på ett naffs så jag kan vänta där undertiden. Vi får väl se.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar