Har haft en underbar vecka i sälen med en massa skidåkning, sprit och trevligt sällskap. Är en liten sak som är annorlunda nu i alla fall... Jag är förlovad, ja med Peter så klart.... så nej jag har inte träffat någon annan medan jag var borta. Samma gamla vanliga men nu min fästman!!!
Han friade till mig mitt uppe på toppen av Lindvallen då han föll ner på ett knä med ringen i handen och frågade om jag ville gifta mig med honom. Mitt svar blev: Ja det vill jag. Efter att ha låtit honom svettats ett tag genom att dra ut på svaret lite... =) Ha ha ha vad elak jag e.
Timur och Filip som också var med fotade det hela samt hade med sig champagne som vi drack lite av på toppen men som sen Peter fick hålla i ena handen och stavarna i den andra medan vi susade ner för backen. Det blåste nämligen för jävligt uppe på toppen denna dag. När vi äntligen kom ner till botten så var champagnen kall och god.
Men nu är man singel igen.. =( Snyft.. ringen är inne för gravering... får inte tillbaka den förrän om en vecka eller två... Får leva ut mina sista dagar i frihet innan den kommer. SINGEL!!!! woohhoooo... =)
1 kommentar:
Vilken romantiskt bror jag har :D haha =) grattis igen =) kram
Skicka en kommentar