Usch vad jag är dålig på att skriva här. Enda sen jag började med facebook så har jag försummat min blogg. Förlåt allihopa.
Så inte så mycket som har hänt tycker jag.. Man jobbar och sliter som vanligt men just nu är jag sjuk... Förkyld som bara attan så det är inge kul. Försöket få tag på vårdcentralen här hemma för att få ett läkarintyg på att jag e sjuk då jag redan varit hemma en vecka men inte blivit frisk än samt för att få lite bättre hostmedicin då de gav mig en värdelös i förra veckan. Hjälper inte ett skit. Ja ja .. de skulle i alla fall ringa upp mig kvart i nio men det har de inte gjort än och nu är kl. fem över nio.. jävla pisspottor. Men det är som vanligt med dem.
Förra helgen eller den helgen som jag var ledig då var jag i Norge och besökte min lillasyster. Det var trevligt. Vi festade på lördagen på Cirkus men var annars mest hemma. Gick ju knappt att gå ut där borta då de inte plogar. Var hur mycket snö som helst så man fick slicka husväggarna för att kunna gå nånstans men det var inte heller bra för då fick man istappar från taket i huvet. Det hände Cathrine nämligen men hon hade tur... hon dog inte utan fick "bara" lite hjärnskakning. Helt livsfarligt där. Men annars var det bra.
Denna helg är det dubbelkryssning på gång. Fredag till lördag festas det och arbetas på tillbakavägen och lördag till söndag är det countrykryssning. Ska bli superkul och hoppas att jag är frisk till dess.
Carina... tycker att det är väldigt tråkigt att du inte ska med den första kryssningen. Du kunde ju umgås med mig... hänga i baren och dansa lite. Vem ska jag nu dansa med??? Vi behöver inte spela klädpoker. Snälla följ med..
Ser fram emot helgen..
lovar att jag ska bli bättre på att skriva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar