torsdag 2 juli 2009

Nehepp

Så där ja... ingen av de tre som var på visningen i måndags var intresserade. Tyckte att det var för mycket jobb tydligen. Alla vill göra om köket men det är ju något som de vill göra inte måste göra så då kallas det inte för mycket jobb. Jag menar om de nu är så rika kanske de ska kolla på en nyrenoverad lägenhet eller kanske en nybyggd en i Kungsängen. Inte alls glad. Nu ska den i alla fall ligga ute en eller två veckor till utan ett visningsdatum och sen blir det en fjärde visning och går den inte iväg då tas den bort från marknaden och kommer tillbaka igen i augusti. På så vis hamnar den överst på alla sidorna. Vi får väl fortsätta att hålla tummarna.

VARMT!!!!
Nej men man ska väl inte klaga... har varit och solat & badat idag med Filip. Trevligt trevligt... han låg och solade precis som jag och läste sin bok. =) Var lite orolig först att jag skulle behöva underhålla honom men han klarar sig själv. Bättre än en tjej faktiskt. ;-)Ha ha

Ska försöka övertala Peter att vi kanske kan åka och bada lite också då det fortfarande är hett ute och inne med för den delen.

Bara 1 1/2 vecka kvar till semestern nu och av dem är det 7 arbetsdagar. Ååååå vad jag längtar.

2 kommentarer:

t-bone sa...

Heeej!

Fick du min hälsning på jobbet av den hmm finskbrytande tanten som jobbade morgonpasset i torsdags? Jag var i alla fall inne på vägen hem från arlanda och tänkte säga hej men du jobbade inte förrän eftermiddag tydligen :( nåväl hoppas hälsningen kom fram annars får du den av mig här ;)

"Timur hälsar"

Kramis

t-bone sa...

Här var det tvärdött... har ni inte med er någon laptop på semestern så ni kan blogga lite eller åtminstånde du? Jag vet att peter inte har bloggat på hmm ett halvår minst ;) Men kan ju vara kul att läsa lite info om vad ni har för er osv.

Kramis
Timur