Efter en ganska så långsam dag på jobbet var det dags att bege sig till pappa som fyller år idag.
Tack pappa och Bettan för god mat och trevligt sällskap.
STORT GRATTIS till lilla Pappilappen.
Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!
I morgon blir det en förhoppningsvis trevlig middag eller knytis med kära vänner som jag verkligen ser fram emot. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på efter middagen bara men det löser sig nog = )
Efter lite god mat och dryck finns det säkert någon som har nåt kul förslag.
Välkomna allihopa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar