Går i bröllopstankar...
Har idag bokat in lite möten på olika kursgårdar för att se vad de har att erbjuda för möjligheter för bröllopsfest. För det vill ni väl gå på ; )
Vår första visning är nu på fredag. =) Så det ska bli kul.
Såååå spännande... =D
Hoppas hoppas hoppas... är det enda man kan göra nu...
att det är fint och inte så dyrt. = )
Annars då...
... är allt bra.
... försöker jag planera Felix födelsedag.
... arbetar man på som vanligt men på nya jobbet = ) Går bättre och bättre nu men ganska mycket övertid fortfarande. Är väl för att man är ny och inte riktigt hinner med men även för att vi har ett väldigt högt tryck just nu på bokningen. Men det är superkul och jag trivs jättebra. =D
... flyter livet
... tränar man ganska så mycket. Bland annat Zumba (på sats, inte hemma). Askul!!! Det måste ni bara testa. = D
... är det dags för raid nu så time 2 go. = D
Ha de!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar