Har provat att spela lite men var inte så kul idag. Är tråkigt att vara hemma själv, Peter och alla andra jobbar och de som inte jobbar kan jag i alla fall inte ta mig till (då bilen fortfarande är på verkstad och jag måste vänta tills Peter kommer hem så att vi kan åka och hämta den) och de vill inte åka ända till Kungsängen. Fjollor!
Tråkigt att vara ledig när ingen annan är ledig och så måste man jobba hela midsommar när alla andra träffas och har det mysigt med grillning och lekar. Hatar att jobba helger. BLÄÄÄÄÄ!!!!
Ja ja ... det är så det är. Nu är det bara 3 veckor kvar till semestern ( eller på måndag är det 3 veckor kvar) och det ska bli så skönt. Ska åka ned med katter och allt till småland och bara slappna av med sol och bad, lite sällskapsspel och kanske en trip till orrefors glasbruk eller nåt. Vi får se, längtar jättemycket i alla fall.
Här är en skön liten jordgubbsbild, visst blir man sugen. =) Nej nu ska jag välja en film att titta på. Har inga jordgubbar att smakska på men lite kladdkaka som bakades igår är inte så fel det heller. =)Hörs och syns
KRAM
2 kommentarer:
Ja håller med dig det är skit att jobba på helger, men du har ju tur som har varannan helg jag har hittills jobbat varje helg förrutom då vi haft röda dagar på lördagen, vilket faktiskt har blivit varannan helg men i vanliga fall.
Nä nu får dom fan ta och höra av sig från DeLaval så jag kan få byta jobb någon gång och få ledigt på helgerna.
Hoppas i alla fall att du får en trevlig midsommar, jag vet ju att Peter kommer vara hemma med dig när du är hemma :)
Stoor kram från mig.
/Timur
Men haaaallå, ja är hemma och har sjuuukt tråkigt på dagarna, give me a call, kungsängen är inte så långt bort! :D
Kraam
Skicka en kommentar