
La familia på Italiensk restaurang

Karin behöver du läsglasögon???

Kanske din syster också behöver???

Inte Tommy inte, han sover så gott på krogen.

Lilla Linus så sött

Peter nej, inte lika sött kanske.

Scandic Nyköping där vi startade vår färd mot främmande platser.

Etap Hotel i Berlin, kanske inte lika fint som Scandic... eller?

Etap Hotel i Berlin, med badrummet i sovrummet.
Om ni titta noga kan ni se att vi använder Peters båtar till skor som hemmagjorda markeringar för väggen. =)

Äntligen någon som är större
än Peter, gjord i choklad

Titanic i choklad.

Kyrkan i choklad

Emma och Herbert på steakhouse där vi firar Carina.

Carina blir på lyset

Fyllo

Självklart mera bilder på Carina, fotomanen.
Redan första dagen var vi med om en spårvagnsolycka. Ingen blev skadad men vi fick gå en jädra massa för att komma till nästa station och fortsätta vår resa.
1 kommentar:
Fina bilder men det saknas något, JAG ÄR INTE MED!!!
:( lämna mig här hemma i kalla gråa Sverige med en massa jobb hela helgen. Men jag hoppas ni hade det trevligt ändå (utan mitt sällskap).
Kram
Timur
Skicka en kommentar