Thats Life
This is the story of a girl...
måndag 15 december 2008
Grattis Mamma
Grattis Mamma som fyller år i dag.
Tyvärr kan jag inte komma på fikat i kväll men får väl komma över en annan dag istället.
Kanske torsdag eftermiddag???
Puss och Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar